Fatih tekke beşiktaşta

Beşiktaş Yönetim Kurulu’na bu kadar kısa sürede transferimi gerçekleştirdikleri için çok teşekkür ediyorum. Bu sene Beşiktaş’tan çok büyük beklentiler var. Umarım takımımıza hedefleri doğrultusunda katkı yaparım. Bu hedeflere beraber ulaşmak için ne gerekiyorsa yapmaya hazırım. Ligde şampiyonluk ve Avrupa’da başarıyı arzulayan taraftarımız var. Şu anki kadronun Avrupa’da başarılı olabileceğini düşünüyorum. Bu başarılarda benim de katkım olursa çok mutlu olurum İnşallah bu başarılarda ben de üzerime düşeni yaparım. Camiada sevilen bir Fatih Tekke olmak istiyorum. Ayrıca bana eski formumu gösterme şansı verdikleri için herkese çok teşekkür ederim. Hazır olduğum zaman eski Fatih’i izletmek istiyorum. Performansımın en üst seviyesinde Rusya’ya gitmiştim, şimdi de kaldığım yerden devam etmeyi arzuluyorum. Bugün yeni bir başlangıç yapıyorum. Sekiz gün sonra otuzüç yaşıma gireceğim ve açtığım bu yeni sayfayı güzel şeylerle doldurmak istiyorum. Umarım yeni yaşım hem bana hem takımımıza hayırlı ve uğurlu olur. Kendimi ispat etmem gerektiğinin bilincindeyim; her şeyin çok güzel olacağını düşünüyorum

Paylaş

0 Yorum var "Fatih tekke beşiktaşta"

Yorum Gönder