Sıla - Zamanında


Zamanında ne güzeldi bu bahçeden kopanlar


Yüzümde gülümseme bir başka dururdu o zamanlar

Ağrılara dönüştü içimde koşan çocuklar uslu

Misafirlere ne bereketli sofralar kurulurdu

Yaz uzundu eskiden zamanında böyle kayıplar yoktu

Sevinçlerimiz gerçekti gözyaşının ertesi umutlu

Güzeldim ben o yazlar kadar zamanında

Ailem harbiden.net çoktu

Güzeldim ben o yazlar kadar zamanında

Yazın bu kadar ağlamak yoktu

Zamanında iyimserdik hiç olmaz zannettik ayrılıklar

Gelip geçici ömür mücadele büyürmüş bütün doğanlar

Yaşım küçükmüş geleni gideni büyükmüş evin

Çok olur halası dayısı ama bi evin bir kızı hala benim

Yaz uzundu eskiden zamanında böyle kayıplar yoktu

Sevinçlerimiz gerçekti hüzünlerin ertesi umutlu

Güzeldim ben o yazlar kadar zamanında

Ailem harbiden.net çoktu

Güzeldim ben o yazlar kadar zamanında

Yazın bu kadar ağlamak yoktu

Paylaş

0 Yorum var "Sıla - Zamanında"

Yorum Gönder