İlahi Kadın - Rıdvan Keskin,Selim Akman

TWİTTER SAYFAMIZ
  • Eğer gideceksen hiç gelme! -Rıdvan Keskin
  • Öyle bir terk edilirsiniz ki sanki dokuz köyden kovulmuş sanırsınız... -SelimAkman
  • Gece gece aklıma geliyorsun..Evin Barkın yok mu senin?! -Rıdvan KESKİN
  • Gel artık sevgilim,/ Akşam ezanı çoktan okundu. -SelimAkman
  • Çocuktur çok ağlar,/ Üzme onu emi?/ Yumruk kadar zaten,/ Ağlatma onu tamam mı?/ Çocukluk yapar aşık olur sonra../ -SelimAkman
  • Bu pazarlar boşuna yaratılmış olamaz (hâşa)..Bir pazar sabahı geri gelirsin belki? -Rıdvan Keskin
  • Sert artık mevsim./ Sigaralar çok acı./ İhanetine de sağlık sevgilim./ Buna da şükür... -SelimAkman 
  • Bir musluktan dakikada kaç damla dökülür bilemem ama döktüğüm gözyaşlarımla tahmin edebilirim. -SelimAkman
  • Eski eski olmasına da.. Herkesden yeni gibi. Adı üstünde nede olsa ; Eski Sevgili'm'. -Rıdvan Keskin
  • Kulağım çınlıyor,Yine kime ''Seni seviyorum'' dedin? -Rıdvan K.
  • Şimdi ' Elif ' gibi yalnızım./ Şayet gitmeseydin ' Şedde ' olabilirdik. -SelimAkman
  • Beklemek... / Kahrolası sekiz harf. -SelimAkman
  • Gidişin film gibiydi. / Gözleri dolduran cinsinden.. -SelimAkman
  • Öp artık dudaklarımdan ! / Uçuşsun tüm kelebekler. -SelimAkman
  • Seni sorduklarında hep S-övüyorum. -SelimAkman
  • 1 evren, 8 gezegen, 204 ülke, 804 ada, 7 deniz ve 7 milyar insan. Benim derdim ne sanıyorsun " Sen " ? -SelimAkman
  • "Ben"i unuturum,"Sen"i unuturum da..Peki ya biz? Onu kim unutacak? -Rıdvan Keskin
  • Beni soracak olursan..Hâlâ seviyorum! -Rıdvan Keskin
  • Üfleseler yıkılacaktın, bense hayrına içime çektim seni. Bundandır sana hasta oluşum. -SelimAkman
  • Tanrı oku derken canımı kastetmemişti Roz Maria -Selim Akman
  • Benim anlayamadığım / Neden herkes sana benziyor? -Rıdvan Keskin
  • Bak bu gecede yalnız değilim,her şarkıda bir sen var artık.. -Rıdvan Keskin
  • Buralar çok karanlık/ yine hasretim bu gece ay yüzüne.. -SelimAkman
  • Yalan söyleme artık./ Mumlar çoktan öldü yatsıda. -SelimAkman
  • Her yol sana çıkıyorsa,Ben ne yapayım yani? -RK
  • Buğulu bir cama kalp çiziyorum şimdi / Adını yazıyorum içine / Bir zaman sonra yok oluyor / Cam bile biliyor./ Kalpsizsin işte.. -SelimAkman
  • Erkeklerin ağlaması için gözlerine toz kaçması gerekmez. Sevdiği bir kadının terkedişi onun için tozdan ötedir.. -Rıdvan Keskin
  • Sahilim çok bu gece./ Her bankta bir ben. -SelimAkman
  • Sol yanımı sızlattın yine / Kalp öpenlerin çok olsun.. -Rk.
  • Elimde mendil, gözlerimde yaş var./ İnat etme gel ağlayalım beraber.../ -SelimAkman
  • Bu pazarlar boşuna yaratılmış olamaz (hâşa)..Bir pazar günü gelirsin belki? -Rıdvan Keskin
  • İmkanımız yoktu./ Bizde imkansızı sevdik. -SelimAkman
  • Sevebildiğin kadar sev beni,/ Elinden ne gelirse kafi.. -Rıdvan Keskin
  • İstanbul sevilir sevilmesinede havası sen kokar diye korkuyorum..Ya her nefeste ''SEN'' dolarsan içime? Bundandır sıkıntım. -Rıdvan Keskin
  • Hayat çok hırsız.Bazılarımızın hayallerini çaldı,bazılarımızın umudunu.. -SelimAkman
  • Her yalanın bir gerçeklik payı var. "Seni Seviyorum" Büyük yalan.. -Rıdvan Keskin
  • ''Sen hiç eksik olma'' Dedi kadın..Kendisinin de bir gün eksiklere karışacağından hiç söz etmemişti. -Rıdvan KESKİN
  • İlahi Kadın ; adlı kitap iki gencin tek hayali olup henüz yazım aşamasındadır..Destekleriniz için teşekkürler.
  • İlahi kadın,sen adamı öldürürsün..
  • Bazen çok yalnızlaşıyorum./ Saçmalamaya başlıyorum yine./ Mesela; ev telefonundan, cep telefonumu arıyorum.../ -SelimAkman
  • He birde ''Gitmek'' diye birşey çıkardın başımıza..Ne gerek var otur oturduğun yerde! -RK
  • Öyle bir iç çektin ki,/ Kül olup döküldüm sanki.. -SelimAkman
  • Aklımdan gider misin? Düşünmem gereken konular var.. -Rıdvan Keskin
  • Öyle bir geliyorsun ki aklıma,kıskanmamak elde değil. -Rıdvan KESKİN
  • Ne zaman el ele tutuşmuş çift görsem,/ Boynumu bükerdim. -SelimAkman
  • ..Mektup yaz bana,/Kokusuz olsun kağıt./Mümkünse bağrına bas,/Ben gibi çeker kokunu.../ -SelimAkman
  • ...Terk etmeyi bile beceremiyorsun / Gideceksen adam gibi git!
  • Öyle bir git ki,/ Bu şehir ayakta alkışlasın seni.../ -SelimAkman
  • Bize uğramadı hiç,aşk hep tesadüfleri sevdi.. -Rıdvan Keskin
  • Seni sorduklarında hep,/ S'övüyorum. -SelimAkman
YAZILAR VE SÖZLER RIDVAN KESKİN & SELİM AKMAN'A AİTTİR..KAYNAK VEYA YAZAR İSMİ BELİRTMEDEN PAYLAŞILMASI YASAKTIR..

https://twitter.com/ilahikadin www.twitter.com/ridkes www.twitter.com/ak_mansel

Paylaş

0 Yorum var "İlahi Kadın - Rıdvan Keskin,Selim Akman"

Yorum Gönder