Rıdvan Keskin

Biz diyemeyeceğim artık ikimize, hatta ikimiz bile yoktur belki ne bileyim. Kurallarına göre yaşayacağız artık, ''ya da'' nasıl ayrı yazılıyorsa; ''sen ve ben''de ayrı olacak beni anlama kılavuzunda... Birbirine kuş uçuşu mesafesi kadar uzak iki şehiriz şimdi bedenen. Ruhen zaten yapamadık. Ne sen sevebildin beni, ne ben arkadaş kalabildim seninle. Şimdi denize karşı usta ellerle yapılmış bir bankta oturuyorum yalnız başıma, saçım sakalıma karıştı ve yüzüm gülmüyor şu sıralar, anlıyorlar galiba konuşmadığımızı. Yanımda olsaydın şimdi onu anlatırdın bana. Ben, beni bana anlatıyorsun gibi dinlerdim. Bir erkek başka bir erkeğin yerinde olmayı ister mi? Hiç bu kadar istememiştim.

Sen bir bedene aşık oluyorsun; bir insana, yüzüne, gözüne her şeyine ... Ama O, bedenin sahibi olduğu için son kararı o veriyor. Bu çok saçma!

-Rıdvan Keskin

Paylaş

0 Yorum var "Rıdvan Keskin"

Yorum Gönder