Airties rt 206 wireless modem şifresini unuttum, ne yapabilirim?

Modeminizin web arayüzüne girişinde tanımladığınız şifreyi unuttuysanız, modeminizi fabrika ayarlarına döndürmeniz gerekmektedir. Fabrika ayarlarına döndüğünüzde modeminizde yapmış olduğuınuz tüm ayarlar (ADSL, Kablosuz, LAN.. ayarları) silinecektir. Modemi fabrika ayarlarına almak için; Modeminiz açık konumda iken arkadaki “Reset” butonuna 5 saniye basılı tutunuz. Bu işlemden sonra modeminizin web arayüzüne şifre kısmını boş bırakarak girebilir, ayarlarınızı tekrardan tanımlayabilirsiniz.

airties modem sifremi unuttum, airties modem sifresi unuttum, airties modem sifresini unuttum, airties rt 206 modem sifresi, modem sifremi unuttum,


Paylaş

0 Yorum var "Airties rt 206 wireless modem şifresini unuttum, ne yapabilirim?"

Yorum Gönder