Samiha İkbal - Birer melek kucakladı bizi

Birer Melek kuçakladı bizi
Kaybedenlerden olmadık
Rabbim güzel insanlara cevirdi yüzümüzü

Yaşamın sırrına erdik mi bilemiyorum
Geçtik sarp ve korkunç vadileri
Güneşe bile leke süren diller var
Yağmura söven

Aşk savaştığım zaman bulurdu beni
Madde gibi bir kuma sardım başıma

Yaşama dair ümitlerim vardı
Hiç sevmedim gözlerimde yıkanmamış yağmuru
Lanetlenmiş sözleri vardı insanlarımın
Rabbim,
Kıymadı kıyılası yüreklere
Cevirmedi yüzünü

Ne söylenen ne de hissedilenleri duymadık
Tuz basıldı yaramıza
İnsanlar insanların kölesi olmuşsa
Senin ve benim yapabileçeğimiz budur.

Rabbim,birer Melekle ödüllendirdi bizi
Kaybedenlerden olmadık
Güzel yarınlara çevirdi yümüzü.
 
Samiha İkbal

Paylaş

0 Yorum var "Samiha İkbal - Birer melek kucakladı bizi"

Yorum Gönder