Can Yücel - Hayatta Ben En Çok Babamı Sevdim


Hayatta ben en çok babamı sevdim.
Karaçalılar gibi yardan bitme bir çocuk
Çarpı bacaklarıyla � ha düştü, ha düşecek �
Nasıl koşarsa ardından bir devin,
O çapkın babamı ben öyle sevdim.

Bilmezdi ki oturduğumuz semti,
Geldi mi de gidici � hep, hepp acele işi! �
Çağın en güzel gözlü maarif müfettişi.
Atlastan bakardım nereye gitti,
Öyle öyle ezber ettim gurbeti.

Sevinçten uçardım hasta oldum mu,
40�ı geçerse ateş, çağ�rırlar İstanbul�a,
Bi helallaşmak ister elbet, diğ�mi, oğluyla!
Tifoyken başardım bu aşk oy�nunu,
Ohh dedim, göğsüne gömdüm burnumu.

En son teftişine çıkana değin
Koştururken ardından o uçmaktaki devin,
Daha başka tür aşklar, geniş sevdalar için
Açıldı nefesim, fikrim, canevim.
Hayatta ben en çok babamı sevdim.

Paylaş

0 Yorum var "Can Yücel - Hayatta Ben En Çok Babamı Sevdim"

Yorum Gönder