Taraftar Baskısına Alışığım

Galatasaray'ın Çiçeği Burnunda Transferi Juan Pablo Pino'dan İlk Sözler
Galatasaray'ın Monaco'dan transfer ettiği Kolombiyalı oyuncu Juan Pablo Pino Hollanda kampına katıldı. Dün akşam saatlerinde Başkan Adnan Polat ile kampa giden sarı - kırmızılı ekibin yeni transferi Galatasaray televizyonunun Kamp Günlüğü programına katılarak önemli açıklamalarda bulundu. Juan Pablo Pino'nun röportajının ayrıntıları şöyle; Büyük bir kulübe geldin. Kendin de bunun farkındasın. Transferinden bu zamana kadar neler yaşadın, bu bizimle paylaşabilir misin? Galatasaray taraftarına selamları iletmek istiyorum sizin aracılığınızla. Çok heyecanlıyım, çok mutluyum ve çok gururluyum, böyle büyük bir kulübe geldiğimden dolayı. Buraya gelmeden önce İtalya ve İspanya başta olmak üzere birçok kulüpten teklif aldım. Tabii Galatasaray'dan teklif geldiği zaman hem kulübün büyüklüğü anlamında, hem taraftarın büyüklüğü anlamında beni çok etkiledi. Galatasaray'ı seçmemdeki nedenler de bunlardı. Kolombiya'da bu taraftar baskısına ve taraftarla oynamaya alıştım. Tabii Monaco'ya geldiğimde işler biraz daha değişti. Orada durumlar biraz daha farklı. Büyük taraftarı olan büyük bir kulübü seçtim. Bu yüzden çok mutluyum, böyle bir tercih yaptığım için. Bu akşam antrenmana katılmadın ama arkadaşlarınla ve hocanla sohbet ettin. Neler söyleyeceksin bu konuyla ilgili? Kewell ile birlikte akşam antrenmanını seyrettim. Bana bir karşılamada yaptılar ve ben gördüğüm kadarıyla futbolcular çok profesyonel, hepsi kaliteli oyuncular. Çok sıcak bir karşılama yaptılar bana, bunun için çok mutlu olduğumu söyleyebilirim. Takım içerisinde olumlu bir hava var ve arkadaşlık seviyesi de oldukça iyi. Bu tip şeyler futbolcu için çok önemlidir. Kişinin kendisine olan güvenini sağlar. Ben Galatasaray'a oynamak ve başarılar kazanmak için geldim. O yüzden bu yolda da bana bu tip konular çok yardımcı olacaktır. Takımımız hakkında görüşlerin ne yöndeydi? Buraya gelmeden önce Galatasaray'la ilgili neler biliyordun? Bildiğim kadarıyla Galatasaray taraftarı dünyanın en iyi taraftarlarından biri. Benim bildiğim o yönde. Ben buraya UEFA Avrupa Ligi'nde oynamak, Türkiye Ligi'nde oynamak, başarılar kazanmak için geldim. Bu da Galatasaray'ı seçmemdeki en büyük faktörlerden biriydi. Futbola Kolombiya sokaklarında başlayıp sonra futbol okuluyla devam etmişsin. Hem mektepli hem de alaylısın bir nevi. Bu sana neler kazandırdı? İki farklı futbol kültürüne sahipsin diyebilir miyiz?

Paylaş

0 Yorum var "Taraftar Baskısına Alışığım"

Yorum Gönder