Trabzonspor, Barış ile 4 Yıllığına Anlaştı

Trabzonspor, geçen sezon Diyarbakırspor'da forma giyen Barış Ataş ile sözleşme imzaladı.
Mehmet
Ali Yılmaz Tesisleri'nde, kulüp yönetim kurulu üyesi Özer Bayraktar'ın hazır bulunduğu imza töreninde, dün prensipte anlaşılan ve bu sabah da sağlık kontrolünden geçen Barış ile 1 yılı opsiyonlu olmak üzere 4 yıllık sözleşme imzalanıldı.


İmza töreninde konuşan Özer Bayraktar, Barış'ı uzun süredir takip ettiklerini belirterek, ''Barış'ı Ümit Milli Takımdan beri takip ediyoruz. Dost ve kardeş kulübümüz
Diyarbakırspor'un değerli oyuncusu Barış Ataş'ı Türkiye'nin en büyük kulüplerinden bir tanesine transfer etmiş bulunmaktayız. Kendisiyle anlaşmaktan dolayı mutluyuz. Genç oyuncumuza başarılar diliyoruz'' dedi.

Barış Ataş ise transferinde emeği geçen herkese teşekkür ederek, ''Türkiye'nin en büyük takımlarından bir tanesine geldiğim için büyük mutluluk yaşıyorum. Diyarbakırspor'da çok güzel günlerim geçti. Başta başkan Çetin Sümer olmak üzere yönetim kurulu, teknik heyet ve personele teşekkür ediyorum'' diye konuştu.
Kendisini rekabete hazır hissettiğini ifade eden Barış, ''Orta sahada görev yapan arkadaşlarımla birlikte iyi bir rekabet içine gireceğim. Bu rekabet takımımızın başarısına katkı sağlayacak'' ifadelerini kullandı.


Trabzonspor'a gelerek hedeflerinden bir tanesini gerçekleştirdiğini söyleyen Barış, ''Şimdi burada forma giyip, şampiyonluk yaşayıp ardından milli takıma yükselmek istiyorum'' dedi.
Bordo-mavili takımın Diyarbakırlı eski futbolcusu Şeyhmuz Suna'nın kendisine
Trabzonspor hakkında çok olumlu sözler söylediğini belirten Barış, Trabzon'da ailece görüştüğü arkadaşlarının da bulunduğunu vurgulayarak, ''Daha önce Trabzon'a arkadaşlarımın yanına gelmiştim. Onlara, 'bir gün bu kulüpte oynayacağım' demiştim. Bunu da başardığım için mutluyum'' diye konuştu.
İmza töreni sonrası antrenman sahasına çıkarak basın mensuplarına görüntü veren Barış'ın yeni sezonda 21 numaralı forma giyeceği açıklandı.

Paylaş

0 Yorum var "Trabzonspor, Barış ile 4 Yıllığına Anlaştı"

Yorum Gönder