Citroen Türkiye, dünyaya örnek oldu



Temmuz ayında 2 bin 362 araç satışı gerçekleştiren Citroën Türkiye, bu rakamla bugüne kadar ki en iyi Temmuz ayı satışına da ulaşmış oldu.

2010 yılının başında Yeni C3’ün lansmanıyla atağa geçen marka, özellikle ticari araç satışlarındaki başarısının da etkisiyle 2010’un ilk 7 ayında toplam 12 bin 437 araç satarak Pazar payını geçen yılın aynı dönemine göre %60 artırdı.

2010 yılında ilk 7 ayında, geçen yılın aynı dönemine oranla % 79’luk bir artış ile 12.437 adet araç satışı gerçekleştiren Citroën Türkiye; Temmuz ayındaki 2 bin 362 adetlik satışıyla Citroën’in en çok satış yapan ilk 10 ülkesi arasına girdi. Citroën Türkiye bu başarısıyla Hollanda, Rusya ve Portekiz gibi önemli pazarları geride bıraktı.

İlk 7 ayda %3,66’lık pazar payı elde eden Citroën Türkiye, geçen yılın aynı dönemine göre %60’lık pazar payı artışı ile büyük bir ivme yakaladı.

Citroën’in bu yükselişinde 2010 yılı içinde lansmanı yapılan Yeni C3 ve DS3 modellerinin iyi giden satışlarının yanı sıra özellikle ticari araç satışlarındaki büyük artış önemli bir yer tutuyor.

Citroën ticari araç satışları geçen yılın aynı dönemine göre adet olarak % 133’lük bir artışla 3 bin 161‘den 7 bin 357’ye yükselirken, ticari araç pazar payı da geçen yılın aynı döneminde % 3,30 iken, bu sene ilk 7 ayda % 6,57 seviyesine yükseldi.

2010 yılı sonuna kadar 24 bin 250 araç satmayı hedefleyen Citroën; pazarın artış göstermesine rağmen yılın başında koymuş olduğu %3.7’lik pazar payı hedefini de koruyor.

Paylaş

0 Yorum var "Citroen Türkiye, dünyaya örnek oldu"

Yorum Gönder