Bir Kampanyada Beş Ünlü İsmi Kullandılar




Türkiye’deki “en kuru ped” olma iddiasını sürdüren Molped Ultra’nın yeni reklam kampanyası için birbirinden güzel beş ünlü kamera karşısına geçti. Beş kısa filmden oluşan ve yönetmenliğini Sinan Çetin’in üstlendiği kampanyada, Helin Avşar, Ebru Akel, Tuğba Ünsal, Rojda Demirer ve Hale Caneroğlu rol aldı.

Bir dönem Molped’in yüzü olan Hülya Avşar’ın “En kuru ped?” sorusuna Oyuncular kendi tarzlarında “Molped” yanıtını verdi. Tüketiciye, “en kuru ped Molped” mesajının verildiği reklam filmlerinde, üç boyutlu sanal bir Molped paketi hazırlanarak dijital bir uygulamayla ünlülerin paketin içindeymiş gibi görünmesini sağlandı.

Paylaş

0 Yorum var "Bir Kampanyada Beş Ünlü İsmi Kullandılar"

Yorum Gönder